Komplex emlődiagnosztika

Mit jelent a komplex emlődiagnosztika?

Komplex emlődiagnosztikai kivizsgálás esetében legtöbbször egyetlen megjelenés keretében megtörténik minden olyan beavatkozás, ami a pontos diagnózis felállításához szükséges. A diagnosztikai folyamat így jóval kevesebb időt vesz igénybe, rosszindulatú elváltozás esetén is minden lelet elkészül 2 héten belül. Az időfaktornak a kezelés mielőbbi megkezdésének a lehetősége miatt van nagy jelentősége.

Milyen vizsgálatokat foglal magába a komlpex emlődiagnosztika?

– Mammográfiát, ami az emlők röntgenvizsgálatát jelenti. Alapesetben mindkét emlőről két-két felvétel készül, szükség esetén kiegészítő felvételek is készülnek.

– Fizikális vizsgálatot, vagyis az emlők és a hónaljak orvos által végzett, szakszerű áttapintását.

– Az emlők és a hónalji régiók ultrahangvizsgálatát.

Szükség esetén mintavételes vizsgálatot végzünk, ami lehet:

• aspirációs citológia: az emlőben lévő elváltozásból célzottan, vékonytű ( injekciós tű) segítségével sejteket szívunk ki, amit citológus orvos megfestés után mikroszkóp alatt megvizsgál.

• vastagtű-biopszia: célzott szövetminta-vétel az emlőben lévő elváltozásból. A minta feldolgozása és előkészítése után mikroszkópos és speciális immunszövettani vizsgálat történik. Ez a mintavétel helyi érzéstelenítés mellett történik. Fájdalom nincs, vagy csak minimális.

• emlőváladékozás esetén a váladékból kenet készítése cytológiai vizsgálatra.

Intézményünkben minden esetben a szakorvos által elvégzett vizsgálatról azonnali leletet kapnak a betegek.

A KLINIKUS Emlőcentrumot 2000-ben hozta létre dr. Szerémy Zsolt. Munkánk során a szakmai igényesség és a humánum a fő vezérlő elv.

Cím: Tata, Komáromi u. 13.

Rendelési idők: hétfő: 14-18; kedd: 8-11; szerda: 8-17; csütörtök: 8-17; péntek: 8-14

Bejelentkezés telefonon: +36 20 851 4100

Email: emlocentrum@klinikus.hu

A vizsgálatokra minden esetben előzetes bejelentkezés szükséges.

Tetszett az oldal? Oszd meg másokkal is!

Tisztelt Pácienseink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy rendelőinkben a vizsgálati díjak 2024. október 1-től emelkedni fognak.

Az új árjegyzékek 2024. szeptember 2-től válnak elérhetővé a rendelőinkben és az online felületeinken is.

Üdvözlettel,
Klinikus Bt.